hétfő, október 14

WTNV, Ady, FrostIron, meg a többiek

Menjünk mondjuk hátulról előre, mert most ahhoz van kedvem. Maradt kb. negyed órám, hogy megírjam ezt a bejegyzést, szóval bocs, ha a sietségem jelei (lásd: félregépelés, helyesírási hibák, stb.) meglátszanak, ígérem, később kijavítom őket.
Szóval, akkor többiek. Összeraktam egy dokumentumba az eddigi összes Loki fejezetet, és átkonvertáltam nektek pdf-be, hogy le tudjátok tölteni, és kedvetekre olvasgatni. Hát nem aranyos tőlem? Nem, de ez igazából költői kérdés volt.
A pdf-et ITT lehet megtekinteni, illetve letölteni (súlyos eseteknek a letöltés ez úton zajlik: rákattintasz jobb egérgombbal a szürke felületre ---> mentés másként, és innentől szerintem bazi egyértelmű, mit is kell csinálni). Raktam hozzá egy pluszt is, név szerint a nyolcadik fejezet első felét, amivel - mondhatni - elég jól haladok, és talán ezen a héten végzek is. Akkor frissítem a pdf-et, és megtaláljátok a bejegyzés legalján.
FrostIronról. Ma, hajnali negyed kettőkor, mikor még bőszen tanulnom kellett volna mondjuk törit, vagy esetleg egy kis fizikát, ránéztem a facebook logóra - nem mintha nem tenném ezt minden nap - , és az ihlet nem megszállt, pofáncsapott. Izomból. Nos, ennek az ihletnek a szüleménye, az lejjebb lesz látható, miután befejeztem a rizsát itt minden olyan dologról, ami k*rvára nem fontos.
Adyt meg a WTNV-t vegyük egy kalap alá, mert nekem is sikerült összehoznom a kettőt. Szóval Ady, mint sikeres költő, Night Vale-ben kísért, és a két rádiós, No és Cecil eldönti, hogy meginterjúvolja a mi halott költőnket. Hogyan született? Igazából iskolai feladat volt. Eredetileg. Készíts egy interjút Ady Endrével az életútjáról, és a művészi pályájáról. Na, hát mi - értem ez alatt a padtársamat, és engem - kicsit eltájolódtunk az életúttól és a művészi pályáról, így sikerült Ady magánéletébe beletúrkálnunk. Ennek külön bejegyzést szánok, mert ép ésszel nem bírnátok ki két olyan baromságot, mint a FrostIron fic, és az Ady/WTNV fic.
Következzék tehát életem nagy műalkotása, a...

Hogyan tanult meg Loki facebookozni?

 - Akkor... most mit is kell csinálnom?
 - Válassz ki egy előnyös képet!
 - Hogyan...
 - Hajj, állj odébb! Még Steve-vel is jobban haladtam, de még a bátyáddal is!
 - Nem a...
 - Jó, jó, tudom, nem a bátyád.

 Első tény: Lokit valóságos képtelenség megtanítani facebookozni. Esküszöm, a megboldogult nagyapám hamarabb megtanulja segítség nélkül, mit kell kezdeni a webbel, mint ő. A YouTube-ot már meg sem mertem mutatni neki, még a végén hátast dob nekem a sok videótól.
 Második tény - vagyis inkább észrevétel: Lokiról nincs előnyös kép. Mondjuk, eddig semmilyen kép nem készült róla, csak egy, az us a S.H.I.E.L.D. alkotása, és azt is törölték a netről, sőt, mindenhonnan.
 - Jó, azt hagyd ki, majd csinálok rólad képet - legyintettem, és a következő lépésre ugrottam.
 Lakhelye: Stark torony, iskolái: egyáltalán járt iskolába?, munkahelye: egyelőre nincs, egész nap a kanapén döglik, és latin-amerikai sorozatokat néz, mint valami öreg macskás néni, meg banánturmixot iszik, mondván, görcsöl a combja. Na, ezt ott bebukta, hogy a banán görcsoldó.
 Harmadik tény: Loki lusta. Frankón, jobban, mint én. Legalább veszem a fáradságot, és lesétálok a garázsba, úgy csinálni, mintha dolgoznék is valamit, de pizzát eszek, Comedy Centralt nézek, és sörrel öblítem le mindezt. De ő... ő csak ül, és semmittesz. Nyíltan.
 Negyedik tény: Ez az idióta, net-analfabéta szeret engem. Nem úgy, mint egy óvodás kis "jajjdeszeretem" módon, hanem úgy igazán. És hogy mióta? Amióta kiosztották mellém, ezzel a mondattal:
"Stark, hasznosítsa a tudását!"
Ez S.H.I.E.L.D. nyelven annyit jelent: baszd meg, és szed ki belőle mindent, amit tudsz! Persze, a mondat első felét nem kell szó szerint érteni.
 Ötödik tény: Legyen ő bármilyen gonosz, és bármilyen lusta, én viszonozom a szerelmét. Mert ilyen a szerelem, nem? Mindig akkor jön, ha nem számítasz rá. És abba szeretsz bele, akibe nem is akartál.

Nem mellesleg új, eszméletlenül csodálatos képet csináltam a Lokishoz, amit beállítottam az asztalomon háttérképnek. Mellesleg rajta van a címe. Mert igen, már van címe a Lokisnak. A kép pedig ITT tekinthető meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése